tisdag 19 februari 2008

Varför, o varför?

Varför händer detta mig? Inte nog med att jag har lyckats bli den enda i min familj som titt som tätt drabbas av munsår; jag är nog den enda jag vet som lyckas få munsår under näsan! Och det är verkligen munsår, eller ja, herpes, ingen mystisk finne eller pormask eller något. Det är visserligen en aning bekvämare än att ha det på läppen, men det känns väldigt fånigt.

I alla fall: Röstningen är avslutad sedan lång tid tillbaka. Bebisen i Karins mage kommer när den kommer få namnet Rackartuss. Dessvärre är detta ett namn som det inte är tillåtet att döpa sitt barn till. Än så länge. Men det ska säkert gå att få rätsida på det lagom tills barnet kommer. På delad andraplats kom August och Jazz-Ture (vilket man får döpa sitt barn till...), med en röst var.

Pappa trött.

2 kommentarer:

Elin sa...

Ska bebisen inte ha ett mellannamn då? Det tycker jag!

Raxl Snaxel sa...

Pappa trött... eller jävligt arg!