lördag 24 november 2007

Jag vet att ni alla har längtat

... så här kommer äntligen lite Bakom Kulisserna från världens bästa julkalender - och det är inte ens jag eller Elin som har hittat på, utan en nästan utomstående!

Här är Elin hårt arbetandes, med sitt ena ben bakom kulissen.


Så här såg det ut bakom vår osynliga kuliss åt sidan under hela lördagen.
Från att vi gick innanför dörren ungefär.


Ovanför kulissen gick det till på detta vis.

Ja, nu blev det inget från under kulisserna, men det blev lite väl jobbigt att riva upp golvet...


Elin: man kan inte pressa fram bra blogginlägg - de måste få tid på sig. Ditt extraordinära tog ju också en stund på sig.

3 kommentarer:

Elin sa...

Wohoo! :D
Jajaja, men ibland så sitter man ju och har tråkigt och kännner att: nu skulle jag väldigt gärna vilja läsa ett blogginlägg, och så finns det inga nya! Och så kan man ju liksom bli lite otålig. Men det är såklart att de måste få ta sin lilla tid.

Karin sa...

Jag förstår precis.
Jag vet inte om det blev så kul dock, det hade kanske varit roligare om jag hade fotat när jag stod där bakom och lagt upp den och skrivit "Bakom kulisserna" typ.
Äsch jag vet inte. Jag skrev en jättelång kommentar, men den gick inte att lägga upp, och så försvann den. Så nu orkar jag inte skriva mer, ajöss.

Nahkala sa...

Ge oss mer! Vi vill ha filmsnuttar! En trailer! :D :D :D