lördag 10 november 2007

En dag i sorgens tecken

Detta är det absolut mest puckade som hänt i Idols historia. Ni förstår säkert vad jag pratar om. Att Christoffer Hiding åkte ur Idol igår är en skandal av stora mått. Suck.
Men vi ska inte gräva ner oss i sorg alldeles fullständigt. Tillsammans kan vi klara av det här.

Nu till något lite muntrare: röstningen är avslutad!
Kampen stod mellan Seth Cohen och Peter Petrelli. Seth (från O.C) ledde länge, men på slutet tog Peter Petrelli (Heroes) upp kampen ordentligt och spurtade om Seth. Med fyra röster mot tre vann alltså Peter Petrelli omröstningen om vem som är snyggast. Både Dan Humphrey (Gossip Girl) och J.D (Scrubs) gick röstlösa ur tävlingen.
För den som inte orkade läsa hela den här texten, såhär blev det:
1. Peter Petrelli, Heroes
2. Seth, O.C
3. Dan, Gossip Girl, och J.D, Scrubs

8 kommentarer:

Chart Smart sa...

Nice Blog :)

Karin sa...

Tack...

Petra sa...

OMG hur kan inte Adam Brody vinna det är en katastrof Milo var ju snyggare förut på GG tiden när han hade fluffigare hår men nu är han ju inte lika snygg.
Varför åkte inte Mattias ut!

Karin sa...

Eller hur, värdo! Han var mycket sämre.
Och jag håller med dig om omröstningen. Men jag tycker Dan i Gossip Girl är snygg också...

Petra sa...

Ioförsig så är Penn Badgley väldigt söt också, Du borde se på "John Tucker Must Die" där är han jätte snygg.

En annan rolig sak är att Både Milo och Penn är med i "The Bedford Diaries" två på din snyggo lista i samma serie ;), fast den serien är rätt så trist :(

Karin sa...

Filmen har jag faktiskt sett, men jag minns inte honom från den... Serien ska jag däremot kolla vad det är i alla fall.

Raxl Snaxel sa...

What? Åkte Hiding ut? Inte för att jag bryr mig, men var han ändå inte den bästa av dem?

Karin sa...

Joo! Katastrof!!