söndag 13 maj 2007

Fylla år is the shitt!

Alltså fylla år måste ju bara vara bäst i världen. Allt man inte har råd att köpa själv kan man liksom bara få av egentligen ingen särskild anledning. Som till exempel i år: Jag har ju tyckt att det varit så väldigt kul att åka snowboard. Det är dock lite svårt att åka snowboard på asfalt (speciellt när man inte har någon att åka på). Men så en dag gick jag och Elin in på en Stadium-affär för att hitta ett sånt där "knee-support" till mitt stackars knä (ja, det smärtade efter snowboard-åkningen). Och vad får vi syn på? Jo, en bräda man kan åka på asfalt med såklart! Detta var alltså min största, faktiskt nästan enda, önskning till födelsedagen som var igår, och jag fick en!! Kolla vad tuff den, och framförallt jag, är! Med matchande skydd och allt. Kan det bli bättre? Jag tror nog inte det.



3 kommentarer:

Nahkala sa...

wiee äntligen får man kommentera! Wow, du ser ascool ut, fart-ränder och allt!

Man blir riktigt sugen på att gräva fram sina egna gamla skydd och börja övnings åka igen :)

(btw. finns det bilder på Elin också eller kommer hon ta dem på sin blogg?)

Karin sa...

Det finns bilder på Elin, men jag vågar inte lägga upp dem. Hon ska få dem så hon får välja själv hur hon vill göra.
Men ja!! Fram med skydden (och brädan?) och sällskapa mig!

Petra sa...

jag har ju ingen skateboard änn, men jag kan ju leta fram mina inlines så kan vi åka lite :)