söndag 29 april 2007

Vad är det för snö de har däruppe i Funäsdalen egentligen...?

Dessa bilder är väl egentligen sådana som man helst vill ska raderas om de är på en själv, men jag kunde bara inte begå denna hemska gärning mot alla mina läsare. Jag vill inte beröva er den känslan av... vad ska jag kalla det? Skratt som vällde upp inom mig och bara forsade ut i en enda stor attack då jag själv fick se bilderna för första gången. Så se och njut.












Jag var dock inte bara märklig däruppe, utan naturligtvis även tuffast i världen:

3 kommentarer:

Nahkala sa...

Först måste jag bara säga att du ser ascool ut på den understa bilden! :D

Men angående bild två, hade Anna misshandlat dig i backen eller något? Du ser ut att ha massa blåmärken i ansiktet.

Elin sa...

Ha ha! Du ser... nej, jag saknar ord! ;D
Men det är väl hur man ser ut då man åker som räknas och då ser du cool ut!

Anna sa...

jag hade fullt upp med att misshandla mig själv i backen. så det är inte jag som bär ansvaret för detta utseende!