måndag 21 maj 2007

Välkomna!

Nu har mamma tjatat och tjatat på mig i så många veckor att jag ju faktiskt var tvungen att göra mina inbjudningar till studenten. Jag övervägde alternativen och kom fram till att jag och vår dator inte är bästa vänner, alltså gjorde jag det för hand. Det hela var dock jobbigare än jag först trodde, så när jag senare satt och skrev adresser på kuvert var jag så totalt inne i någon slags liten bubbla, så jag missade att skriva åt rätt håll. Alltså inte att jag satt och skrev upponer, jag bara hade vänt kuverten så det såg ganska dumt ut. Antagligen dummare än det låter... Jaja, alla som läser denna blogg är hjärtligt välkomna att deltaga och ge mig fina presenter. Inga fula!
(Den blev ful och pixlig om jag förstorade så ni får klicka på den i stället)


Hejdå.

3 kommentarer:

Anna sa...

åh, vad fin! jag förstår dig precis, skrev oxå uppochner och slickade igen tomma kuvert, tur att mamma hjälpte till:P

Karin sa...

Haha. Ja, jag la i alla fall i lapparna först. Fast jag började med att lägga i dem i kuvert jag inte hade skrivit något på, och som alltså inte skulle skickas...

Nahkala sa...

*sucka* nu måste jag ju släng den fula presenten jag köpt! ;(