onsdag 29 oktober 2008

Mystiskt

Konspirationerna i mitt kök blir mer och mer påtagliga.
Idag när jag kom hem låg det en upphängargrej på golvet framför spisen. Detta kanske inte låter så märkligt, men när jag talar om var den brukar hänga tror jag du ändrar dig! Den brukar hänga på väggen ungefär två meter därifrån!! Jag slår vad om att det är Locken som är i farten igen. Och är det inte det, då vill jag flytta. Jag vill inte bo på ett ställe där jag inte har en aning om vad för faror som lurar i minsta hörn!

Så här såg det ut:


Hängaren sitter alltså vanligtvis en bit ovanför den fina pilen.
Och hängaren är den lilla vita plutten på golvet.

Detta är helt klart onaturligt.

På återseende - om inte Fienden få tag på mig innan dess!

3 kommentarer:

Raxl Snaxel sa...

Hahaha! Fin pil :D

Elin sa...

Oh, vad läskigt! Men tror du inte att den helt enkelt har lossnat från väggen och studsat ut på golvet? Eller vad säger jag, det måste ju vara locken!

Karin sa...

Tack Axel! Jag har ritat den alldeles själv i photoshop!

Elin, vet du vad det där kallas?
Förnekelse!