måndag 22 oktober 2007

Till alla er därute som troget väntat på ännu ett fornidabelt superextraordinärt inlägg

Jag har mottagit vissa klagomål om att denna blogg inte uppdateras tillräckligt ofta. Jag får väl mot min vilja gå med på att så faktiskt är fallet, men jag kommer aldrig på något intressant att skriva om, det är bara så. Så idag, i brist på bättre, ska jag dela med mig av två bilder.

Den första är en bild från längesedan. Jag hittade den i Axels bildarkiv när jag satt och letade bilder att framkalla. Jag tycker den är rolig för att alla gör något helt eget, ingen är den andra lik.


Jag ser till exempel ut som Satan själv, och Anna ser ut som någon ur Singin' in the rain. Alla är helt olika.


Den andra är ytterligare en kroki-bild. Jag kallar den "Storverket".
(Den är givetsvis snyggare live, men detta får duga)


Det är härligt att ha hittat en slags stil. Där allt inte bara ser pannkaka ut.

Imorgon kommer ett lite mer innehållsrikt inlägg. Då jag vet mer...

4 kommentarer:

Nahkala sa...

Måste säga att det nog är din bästa skiss hittills. Helt klart ett masterwork!

btw. Axel har rätt du borde stänga av den jobbiga "ordverifieringen"

Karin sa...

Men jag vet inte ens vad det är! Säg vad är så tar jag bort den, men jag vill se först vad det är som är så jobbigt.

Tack förresten, jag tycker också den är bäst. Det är kul att man faktiskt blir bättre.

Elin sa...

Håller med, det är en riktigt snygg teckning! Du har liksom hittat en cool stil.

Karin sa...

Tack!
Ah, nu ser jag vad ordverifieringsgrejjen är. Den är snart borta.