onsdag 24 oktober 2007

Lögnare som jag är

Det var med mening. Bara så att folk inte i framtiden förväntar sig att jag ska göra något som jag säger att jag ska göra. Just det...

Det jag skulle säga var att jag på lördag ska tävla i karate, kata. Vill man beskåda detta bör man infinna sig i Löthallen, Sundbyberg, klockan ungefär 11.00 på lördag förmiddag. Jag är inte exakt säker på att det är då jag ska börja tävla, han sa tydligen att man nästan kan vara där vid tolv. Men det gör man som man vill.
Jag vet inget om pris, när jag får veta skriver jag i kommentarer.

Detta är jag in action för längesedan:


Hejdå.

1 kommentar:

Karin sa...

Nu har jag frågat om kostnad, och Emma visste inte riktigt, men hon sa att det inte brukar kosta mer än 50 kronor.
Löthallen kommer man lättast till om man åker till Duvbo tunnelbanestation. Så ni vet.
Adjö