torsdag 14 juni 2007

För jag har också tagit studenten!

Ja det är sant! Och vet ni vad? Jag har fått en trumpet! Titta vilken fin:

Hur som helst, det var en glad dag med en visserligen seg start, men det tog sig ordentligt. Här är lite bilder:

Morfar och min döläckra skylt


Hela familjen, även om spridda delar - typ mamma- tittar bort.
Och så morfar förstås.


Världens finaste flak


Snacksbordet.
Någon har varit och nallat på ostbomben...


Inte nog med att jag fick en trumpet, jag fick två! Här är den jag fick senare under kvällen (den första fick jag på utspringet):

Den är grym!

På kvällen gick jag, Anna, Petra, Axel och Erik (fast han gick lite tidigare) på min slutskiva. Det finns dock inga bildbevis, ni får tro mig på mitt ord.

Hela gårdagen var kort sagt mycket lyckad, och nu återstår bara något som jag hörde beskrivas med ett så bra ord som vakuum.

Hejdå.

1 kommentar:

Nahkala sa...

Gimmie mer om slutskivan efter att jag gått! Fick Axel nåt instantragg? Hånglade du med alla? Gick Anna hem med Petra?

;)