fredag 30 januari 2009

Kaos!

Jag har inte tid att blogga nu men måste få till ett till inlägg i januari. Vi var i Vemdalen förra veckan, eller om det var veckan innan det. Jag är asccol!

Delad stämning råder i bilen på vägen dit.


Ser kanske lite uppstoppad ut, men ändå jävligt ball!


Försökte fota Emma och Yo på samma bild.
De var lite för snabba för att jag skulle hinna med...

Spagetti... Köttbulle!
Eller tvärtom om så önskas.

Stjärtlapp utan k.

Jag har fler bilder, massor med fler faktiskt, men de är hemligstämplade av SÄPO.

Jag har borstat tänderna tre gånger idag. Hittills.
Hejdå.

1 kommentar:

Anna sa...

då blir man ju genast nyfiken på vart du varit med den munnen som behöver en så noga rengöring. kan det ha något med bajs att göra, eller har du drabbats av någon fruktansvärd munodör? Eller bara för att det är så skönt att borsta tänderna? - jag kan bara gissa